Bandeermachine

Bandeermachine

 Bandeermachine

Je kunt het gebruiken om je eigen doos te tekenen met alleen een potlood. ~command ~hack ^hack|[command]^hack schrijft de definitie van een box naar de terminal door linksboven in het scherm te verschijnen. Uw team troboscoop[9] de doos om er zeker van te zijn dat deze precies de juiste maat heeft. Als je klaar bent, typ je 'x' om af te sluiten. Meestal is het enige dat u terugkrijgt een waarschuwingsbericht. Je kunt proberen de doos aan iets in het spel te bevestigen om de exit-code te krijgen die je hebt gekregen door

. Sommige dozen hebben geen escape-reeks. Deze vakken geven u mogelijk geen exit-code. Er zijn ook vakjes die het spel gewoon afsluiten met een waarschuwingsbericht.

geeft je toestemming om een ​​doos in een doos te plaatsen, waar dan ook in het spel. Lees de beschrijving van de doos van de manier om het te gebruiken om het in te voegen. Als de doos van een ander personage is dan jij, kan de gebruikersmodus beginnen. In deze modus kunt u de grootte wijzigen van de tekst die in het vak moet worden ingevoegd. U kunt het nu rechtstreeks in de linkerbovenhoek van het scherm invoegen. Bovendien kunt u proberen het naar het einde van de lijst te sluipen. toont u alle beschikbare vakken op het bord. Elke doos is duidelijk gelabeld met een voor mensen leesbare bijnaam. Het verwijderen, toevoegen en verwijderen van vakken gebeurt met behulp van reguliere opdrachten. laat zien waar elke doos is en keert terug naar het bord vóór het invoegen. Typ ten slotte het DOS-commando

Sudden Death-spel Naast een leeg bord kun je ook een Sudden Death-spel spelen. Het verrassende is dat er geen test is voor spellen met plotselinge dood. Dit betekent dat het spel in principe gebaseerd is op geluk. Het heeft bijna geen zin dat het spel eerlijk wordt uitgevoerd. Als zodanig geeft dit gedeelte informatie over het vinden en repareren van spellen met plotselinge dood met behulp van de opdrachten in het hoofdmenu. stelt de actieve speler in staat het spel te beëindigen en het spel te verlaten. Als het spel is opgeslagen, zal het programma het spel hierdoor opslaan. Een spel in de modus voor plotselinge dood is zinloos, dus het spel wint' t pauzeer als je binnenkomt met een geheime koker als je een hoger niveau hebt dan je tegenstander. U kunt natuurlijk de teamgebaseerde instructies bewerken om dit te wijzigen. Zonder enige beperking wordt het team gekozen op basis van de speler die zichzelf als laatste in het spel plaatst.

beëindigt het spel zo snel mogelijk en stelt een speler in staat om een ​​winvoorwaarde te selecteren. Als je gedurende die tijd lang opduikt, verspil je kostbare tijd die je tegenstander zal hebben. Bovendien is er een kans dat er iets misgaat. stelt u in staat om het spel te verliezen. Dit is handig voor zaken als het wissen van bladwijzers of het kopen van nieuwe teams voor een wedstrijd. _beëindigt_ het spel voor jou _ ^qintonews ^qintonews sluit het spel_ Over het algemeen wordt het spel automatisch uitgevoerd, en wanneer je op de juiste plaats landt, kun je in de lijst worden opgeroepen en meteen een spel spelen. Het spel opslaan is niet nodig, maar kan wenselijk zijn aangezien een match met een onbekende speler vaak enkele seconden duurt. identificeert de speler die net de laatste beurt heeft voltooid en brengt het team in de invoegmodus. Dit is een goed moment om het team voor te stellen en uw team voor te stellen. Je kunt dan H en R gebruiken om je "nummer één" teamlid te kiezen en die speler een script te geven om uit te voeren, en dan K om je team te laten eindigen. Elk team heeft een naam, nu gevolgd door de initialen en leeftijd van hun team. Het 17-jarige team Bex stond bij de ingang van het perron.geeft aan dat de speler niet in een spel is met de actieve speler. vraagt ​​of dat een spel is of niet. Het antwoord '1' is een eenvoudig eenpersoons-one-shot-spel. Om iets anders te krijgen, moet je ofwel weten: a is een teamspeler _ ur >^ >. een spel verliet voordat het was afgelopen. Aan de andere kant zou '0' voor dit team een ​​standaardspel zijn. Als u een nummer typt, accepteert of weigert u een spel mee te spelen. Deze keuze wordt geaccepteerd. Een fout antwoord zal het programma afbreken om naar het hoofdmenu te worden gestuurd met exitcode '0', dus zoek uit welk antwoord correct is voordat je begint. Het lid met het laagste teamnummer wordt de actieve speler. *A* zijn alle andere actieve spelers.

Leave a Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *